Jan Tj. Zeilstra

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Alle vakanties, zowel met de boot als met de tent, later vouwwagen en daarna caravan, schreef ik al reisverslagen "op papier". Af en toe lezen we ze weer, en moeten vaak lachen over de idiote toestanden die we tegenkwamen. Nadat ik de laptop op vakantie meenam, vooral op reizen met de ANWB, schreef ik die verslagen op de laptop; en daar bleven ze in. Lastig als je iets weer wilt opzoeken. Vorig jaar mislukte mijn eerste poging tot een reisblog op Waarbenjijnu, ik kon er niet mee werken. Hopelijk zal het nu beter gaan.

Vooral sinds we in maart vorig jaar een camper kochten, waarmee het rijden een stuk eenvoudiger is dan met een auto en een caravan daarachter; hoewel dat ook z'n charme had. Nu verplaatsen we ons sneller, en rijden minder lange stukken. Ik ben benoeuwd hoe het dìt jaar zal gaan.

Over onze reis

Ik stel me voor begin april 2013 te vertrekken ri. zuid-Frankrijk; van wege de warmte die we allebei schijnen nodig te hebben.

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Oekraïne, Polen.